středa 7. srpna 2013

Upíří deníky/The Vampire Diaries 4.řada (shrnutí a konečný díl)

Dlouho jsem sem nic nadávala článek ohledně Upířích deníků. Už je to dlouho, co nám vyšel poslední díl čtvrté řady, ale ráda bych Vám k tomu řekla.

Shrnutí...
 Čtvrtá řada začínala tím, co Elena z celého srdce nechtěla - její přeměny v upíra. Tím pádem si ale vzpomene na to, co jí Damon přinutil zapomenout - jejich první setkání a to, že jí řekl, že jí miluje :* Pak jsme se dočkali pořádných bojů s lovci upírů, Jeremyho jako lovce, neovládající Eleny, pouto Eleny k Damonovi, rituálů, sblížení Caroline a Klause, pár smrtí, samozřejmě hledání léku, obávání se nesmrtelného Silase a maturity. To všechno, a určitě ještě víc, se odehrálo ve čtvrté řadě, která byla opravdu mimořádná.

 A konec? Ten byl nejvíce překvapující a mezi nejlepší patřící díl. Nejen to, že byla opona mezi mrtvými nadpřirozenými a živými v Mystic Falls stržena a tím se vrátili lovci upírů, Jeremy, Alaric, Lexi, ale konečně jsme odhalili pravou tvář Silase - je to Stefan (ne přímo, ale vypadá tak), kterého pak Silas hodí zamčeného v trezoru do vody. Elena násilím vnutí Katherine lék. Bonnie zemře a oživí Jeremyho. A nakonec Elena a Damon se dají konečně dohromady!


 A můj názor?


Silas je konečně odhalen, to teda trvalo. A opravdu mě překvapilo, že Stefan je jeho stín. To by se mohlo pořádně zvrtnout a navíc, když si Stefan někde odpočívá "poblíž" vody :D ...Snad se dlouho nevrátí, mohla by to být fakt sranda.



 Katherine jako člověk? To je neskutečný. Jako člověk byla hodně zranitelná, ale pak si toho hodně prožila, takže se nedivím, že je z ní bezcitná mrcha, která miluje Elijaha. Všechno, na co spoléhala, byla její síla, to, že uměla vyhrožovat a pak plnit, jenže teď nemá nic. Jsem hodně zvědavá, jak dlouho vydrží, než se zhroutí. Snad neumře, mám jí ráda.


 A ještě k léku - měla si ho vzít Rebekah. Tak moc si to přála a navíc pak mohla být s Mattem. Damon s Elenou, Caroline s Klausem, Tyler s Hayley, Katherine s Elijahem nebo Stefanem (ale spíše se přikláním k Elijahovi) a všichni šťastní - jo a Jeremy s mrtvou Bonnie, chudáček, pořád mu umírají holky. Nezapomněla jsem na někoho?

 A jak si představujete Vy spárování hlavních postav? ;))





 Jsem nadšená, že se Jeremy vrátil, i když jsem to víc přála Alaricovi, jenže ten nemá holku-čarodějku. Bonnie jsem nikdy neměla nijak zvlášť ráda, ale Jeremy je teď nešťastný, což pro něj moc nechci.




 Elena a Damon - nikdy jsem si nemyslela, že bych se dožila jejich vzájemné lásky. Konečně si Elena uvědomila, že Damon je prostě lepší než Stefan :D 




Snad jim to dlouho vydrží, ale to, že budou mít vztah na dálku, protože Elena bude na vysoký (proč vlastně šla na vysokou? vždyť to mohla na pár let odložit a nic by se nestalo), tak to je pitomý. Můžeme jen doufat.



 Tenhle díl mě opravdu dostal. Co si myslíte Vy? ;)


P.S.: Všimli jste si, jak pomalu umírá Elenina rodina? Nejdřív její adoptivní rodiče se utopili, pak její pravá matka Isobel shořela na slunci, její pravý otec John se kvůli ní obětoval, teta Jenna byla přeměněná a obětovaná v rituálu, Jeremy zabit Silasem a Katherine. A nakonec Alaric, její poručník.

4 komentáře:

  1. Ten koniec bol epický 8D
    Som strašne zvedavá na Katherine, chúďatko malé, ako upír bola okúzľujúca a teraz už nikdy nebude upír, som zvedavá, čo bude s ňou ďalej!
    A to, že Stefan je dvojníkom Silasa je neuveriteľné! To bude mať ešte silnú dohru! 8D
    Bonnie som tiež moc nemusela, ale umrieť za to nemusela, ktovie, čo teraz bude, chúďa Jeremy, ale som rada, že je späť 8P
    Ja sa veľmi teším na Tylera!!! On a Car sú spolu strašne vášnivý a zlatý, len by im tam mohli dať konečne také scény ešte 8)
    Hayley a Klaus budú ešte veľmi zaujímavý v Originals.
    Elena a Damon - fan creaming!!! 8_)
    Rebeku zbožňujem ako upírku, to je strašne sweet evil bitch!!! 8P
    4. séria mala nejaké chyby, niečo tam bolo príliš komplikované, ale teším sa na 5ku, nemám potuchy o čom bude, hlavne keď tam nebude veľmi Nikolas! Som zvedavááá 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Tylera nikdy neměla ráda, takže by bylo fajn, kdyby se mu něco stalo :D Rebekah je úžasná jako upírka, ale jak mluvila o tom, jak chce být člověk - to bylo krásný, mít takový důvody jako ona, taky bych nechtěla být upír :P ;)
      Já se zároveň těším na 5.sérii a taky ne - těším kvůli Eleně a Damonovi, ale netěším kvůli tomu, že půjdou na vysokou, pak se ze seriálů stanou hovadiny (jak u Buffy) :))

      Vymazat
  2. Poslední díl byl z celé série asi nejlepší, už jsem si skoro přála, aby ten seriál už ukončili, ale teď jsem tím posledním dílem dostala chuť koukat dál, doufám, že to 5.sérii nezkazí.
    A jsem fakt ráda, že Elena nakonec skončila s Damonem a doufám, že už brzy dají dohromady Caroline s Klausem, pořád na to čekám :D
    Jeremy mi tam opravdu chyběl, jen mi ho bude líto, když mu tam nezbyla žádná holka :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední díl byl opravdu úžasný, mě fakt dostal! Já se právě obávám 5.řady, ta vysoká to může hodně zkazit...
      Snad se dají dohromady, co nejdříve - Klaus a Caroline jsou hezčí pár než Damon a Elena, tutově :D ;) Chudáček Jeremy, aspoň, že Bonnie mu bude na blízku :)

      Vymazat