pátek 28. září 2012

RECENZE Zář/Halo

Zář
Zář
  • Alexandra Adornettová
  • nakladelství: Knižní klub
  • vydáno: 2011
  • počet stran: 400
 Tři andělé - moudrý válečník Gabriel, léčitelka Ivy a lidská milující Bethany - přicházejí na zem, aby zabránili zlu a šířili lásku. Přijíždějí do malého městečka Venus Cove. Když si zvyknou na lidskou podobu a její působení, zaujmou svá předepsaná místa. Gabe bude učitel na škole Bryce Hamiltona, na níž nastoupí i Beth jako nová studentka. Neuniknou pozornosti ve škole a to především proto, že jsou nadlidsky krásní a silní.
 Beth se skamarádí s Molly - milou, upovídanou a trochu naivní studentkou, zamilovanou do Gaba. Také pozná Xaviera - neodolatelného a chytrého sportovce, který je velmi oblíbený na zdejší škole a má odpověď na vše. Dříve mu zemřela dívka Emily při požáru a od té doby si s žádnou jinou nezačal, ale k Beth ho něco přitahuje.
Bethany
 Začnou se spolu vídat, i když to Beth neschválí její sourozenci Ivy a Gabe. Poté mu tajně řekne o svém tajemství - že je anděl. Xavier se nenechá odradit a přijme ji takovou, jaká je. Když se to dozví Gabriel, dohodne se s radou, která Bethin a Xavierův vztah schválí, ale jen pod podmínkou, že Xavier neprozradí jejich tajemství a že bude Beth chránit.
 Gabe a Ivy budou dál pracovat na usmiřování lidí a Beth bude šťastná s Xavem. Ale pak do města přijede Jake Thorn - neznámý, svůdný a nebezpečný kluk.
 Beth se s ním skamarádí, protože mu bude chtít pomoct, aby se stal více přátelským. Xavier si před školním plesem zlomí při zápase nohu, takže nebude moct tančit. Jake pozve Beth na ples, aby nešla sama. Když příjme pozvání, netušila, co na ní Jake chystá.


NÁSLEDUJÍ TEXT PROZRAZUJE KONEČNÝ OBSAH KNIHY!!


 Na plese jí Jake políbí a bude jí chtít vzít do podsvětí. Beth okamžitě zjistí, že ví jejich tajemství a že je Jake démon. Xavier se dozví o jejich polibku a špatně si to vyloží, tak se s Beth rozejde. Po několika týdnech v depresi jí navštíví Xavier. Gabe mu vše vysvětlí - to, jak Jake vyhrožoval Beth a že je démon.
Xave a Beth
 Xavier a Beth budou opět spolu. Ve škole se začnou dít zvláštní věci. Začnou se chovat nepřátelsky a jedna dívka se dokonce zabije. S Jakem začnou chodit studenti vypadající jako bez života, ovládaní.
 Xavier i Beth se vydají za Jakem na hřbitov, kde mu překazí nějaký rituál. Tam bude chtít zabít Molly, ale Beth zaujme její místo. Jenže se ocitne v hořícím domě, tam jí zachrání Gabe, Ivy a Xavier.
 Gabe pošle Jaka zpátky do podsvětí. Vše bude v pořádku. Žádní posednutí studenti a ani nevysvětlitelné sebevraždy. Xavier také zjistí, že Jake zavinil smrt jeho bývalé přítelkyně Emily. Beth ale najde děsivý a tajemný lístek - vzkaz u sebe ve skříňce. Tuší, že je od Jaka.



RECENZE

Alexandra Adornetto
 Spisovatelka je velmi mladá a jde to na jejích knihách velice vidět. Když jsem si knihu kupovala, věděla jsem, že bude romantická, ale tohle bylo moc. Akce minimální a romantika se vtěsnala na každou polovinu strany. Zbytek byl pak jen přemýšlení nad budoucností.
 Beth mi přišla jako milá dívka a Xavier jako zábavný člověk, ale spolu tvořili tak slaďácký pár, který si pořád říká, jak jsou dokonalý. To mi přišlo hrozné a myslela jsem, že se to nějak rozjede, ale stále to bylo příliš "dokonalé" a romantické.
 To byla má první kniha o andělech, takže mě poněkud odradili, ale zkusím nějakou jinou. Knihu bych ohodnotila 5,5/10bodů, jelikož to není kniha, kterou bych přečetla dvakrát, nebyla dějově špatná. Určitě by se líbila mnoha lidem, kteří raději tu romantiku - já bohužel mezi ně nepatřím.


KNIŽNÍ TRAILER

5 komentářů:

  1. Ahoj,
    líbí se mi, že se nezaměřuješ pouze na jednu věc, ale že tu máš jak knihy tak i filmy a seriály. Jen co mi trochu vadí je to, že do článků píšeš jak ty knihy skončí. Ale možná to není zas tak špatný nápad, protože blogů s recenzemi na knihy je hodně a v nich se čtenář konec nedozví. Takže pokud bude chtít znát rozuzlení knihy bez toho aby knihu přečetl, tak je tady na správném místě. :) A kdyby to tu bylo trochu světlejší, vůbec bych se nezlobila a chodila sem častěji.
    Přeji úspěšné začátky a hodně čtenářů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mockrát za kometář ;) budu hodně ráda, když sem tedy budeš chodit častěji a děkuju za tvou recenzi mého blogu :))

      Vymazat
  2. já jsem si ještě nestihla přečíst dvojku, ale už dlouho chci, tak doufám, že mi zbude čas ;)) děkuji za komentář :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. jak se teď rozmýšlím, určitě jsem knize dala malé hodnocení...je opravdu super, jak jsem jí přečetla znovu!! ;))

      Vymazat